The day after - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Na een operatie is het altijd moeilijk om te zeggen hoe je je voelt. Je bent nog sloom, moe duf, onder invloed van pijnstillers. Dus ja hoe voel je je nu?

Mijn moeder weet nu wel hoe ze zich voelt: Minder lekker dan gehoopt. Heeft vandaag wat koorts gehad en ademt nog wat oppervlakkig. Hiervoor krijgt ze nog extra zuurstof. Ook is er dan een iets grotere kans op longontsteking, maar ze beloofde goed te oefenen op laag en diep ademen. Verder houden ze haar uiteraad goed in de gaten en zelf houdt ze goed de moed erin.

Mijn vader weet ook hoe hij zich voelt:
Eigenlijk heel goed. Heeft nauwelijks pijn gehad. Als hij niet beweegt, is hij zelfs pijnloos. En dat wil hij graag zo veel mogelijk zo houden. En dus heeft mijn vader tegen de verpleging gezegd niet vandaag, maar morgen pas te willen oefenen met zitten naast het bed. De wond is dan ook weer wat verder geheeld.
Zijn nieuwe nier werkt als een tierelier. De doorbloeding is goed. En ook klaart hij het bloed! Dat was gisteren nog niet bekend. Verder doen ze deze week nog allerlei onderzoeken, onder andere een echoscopie. Maar het ziet er allemaal goed uit. :D

Mijn vader voelt zich zo goed dat hij wel bezoek wil ontvangen, dus ....... Ook mijn moeder vindt het leuk mensen te spreken. Maar misschien is het handig, om rijen te voorkomen, dat u mij even raadpleegt. Het zou jammer zijn dat zij de ene dag een heleboel mensen zien en spreken en de volgende dag alleen liggen af te wachten. (klink wel zielig hè ).

E-mailadres: judith@turnhout.net of telefoon 075 – 617 9454


Kamer van mijn moeder:
AMC, Afdeling G5 noord, kamer 219
Telefoon (020) 795 9577

Kamer van mijn vader:
AMC, Afdeling F5 noord, kamer 214

Bezoekuur: doorlopend van 15.00 uur tot 20.00 uur.


Ik ben heel blij dit goede nieuws te kunnen brengen. Hopelijk blijft dit zo en knapt mijn moeder nog een beetje op.

  • 07 Juni 2005 - 20:17

    Daphne:

    Fijn om te lezen dat alles naar omstandigheden goed gaat! Wonderbaarlijk dat zulke operaties überhaupt mogelijk zijn. Veel sterkte voor Peter en Joke gewenst.

  • 07 Juni 2005 - 20:21

    Anja Reijman Hinze:

    Nou zeg,wat een positieve berichten allemaal,daar kun je mee verder...Ik stuur bij deze een dikke zoen naar jullie allemaal en hoop dat het zo blijft gaan.
    Heel veel liefs en warmte Anja

  • 07 Juni 2005 - 21:03

    Ruud Hoendervoogt:

    Heel blij om te horen en te lezen dat het allemaal goed verlopen is en dat Peter en Joke zich onder de omstandigheden goed tot redelijk voelen. We denken aan ze.

  • 07 Juni 2005 - 21:24

    Ria En Ton:

    Wat een geweldig nieuws,Judith! We hopen dat je moeder zich snel beter voelt. Je pa heeft groot gelijk dat-ie zich even rustig houdt. Nu al overeind zitten: zijn ze wel goed daar? Maar verder niets dan lof natuurlijk voor de knappe koppen bij 't AMC, en voor de moed van je pa en ma. Groetjes aan iedereen, en dank aan jou voor je leuke en vlot geschreven berichten.

  • 07 Juni 2005 - 21:38

    Leo En Wil:

    Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat de nier werkt als een tierelier. (wat kunnen rijmwoorden soms mooi zijn) Het is nu gelukkig aftellen tot het moment dat jullie naar huis mogen. Veel geduld nog en een hartelijke groet.

  • 08 Juni 2005 - 09:45

    Ed Van Eunen:

    Erg blij te horen dat het goed gaat en dat het er op begint te lijken dat het beoode doel behaald wordt!
    We wensen jullie allebei een snel herstel.

    Hartelijke groet van Ed en Heleen van Eunen

  • 08 Juni 2005 - 11:10

    Marcel En Cyrilla:

    Wat fijn om tehoren dat het al weer zo goed gaat.
    Heel veel sterkte. Groetjes

  • 08 Juni 2005 - 12:23

    IneCe:

    Wat fijn dat het zo goed gaat met Peter en Joke.
    En hoe gaat het in Koog a/d Zaan?
    Beetje spanning eraf?
    gr IneCe

  • 08 Juni 2005 - 14:01

    Personeel Dialyseafd. De Heel:

    Wat leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat. Ook de patienten van vandaag waren benieuwd hoe het gaat. Succes verder.

  • 08 Juni 2005 - 14:23

    Jopie Westerhof:

    wat fijn dat het zo goed gaat!!!
    heel veel groeten aan je ouders en jij + je man ook veel sterkte Judith!

  • 08 Juni 2005 - 15:02

    Adrie:

    Lieve Joke en Peter,
    Ik ben erg gelukkig voor jullie de positieve berichten te lezen. Ik zal met aandacht en spanning de ontwikkelingen blijven volgen.
    HG A3

  • 08 Juni 2005 - 16:28

    Anouk:

    Wat goed om te horen dat het goed gaat met je ouders. Ik lag naast je vader in het ziekenhuis (zaandam) in December vorig jaar. Ik wens hem en je moeder het allerbeste en hoop dat ze allebei spoedig herstellen en naar huis mogen. Zou je de groetjes willen doen van eric en anouk.

  • 08 Juni 2005 - 17:41

    Marijke:

    Ik ben heel blij dat je ouders al zo ver zijn dat ze bezoek willen ontvangen.Ik hoop dat Mama snel minder pijn heeft, vindt het eigenlijk wel erg sneu, wat is ze ongelooflijk dapper geweest dit te doen, wel fijn dat je Vader geen of weinig pijnheeft als hij tenminste stil ligt! hij heeft al genoeg pijn gehad!. kus Marijke

  • 08 Juni 2005 - 18:29

    Stef:

    mooi mooi mooi!(gezien de omstandigheden dan he) Doe peter en joke de groeten en wens ze het allerbeste. En jullie ook natuurlijk...

  • 08 Juni 2005 - 18:48

    Helmsdorf:

    Grüsse aus Bad Koestritz und weiterhin toi, toi, toi !

  • 08 Juni 2005 - 19:54

    Kees En Truus:

    Fijn dat we nu de precieze adressen hebben. We sturen een kaart aan allebei.

  • 08 Juni 2005 - 20:32

    Fam. G. Van De Steeg:

    Van harte gelukgewenst.
    Bijzonder blij met de berichten. Wij gaan met vakantie en zijn blij tijdig dit goede nieuws te kunnen vernemen.
    Samen heel veel sterkte gewenst.Ook tijdens de vakantie denken we aan u beiden.

  • 08 Juni 2005 - 21:02

    Edda:

    Lieve Judith, ik zie dat wel voor me: jouw vader, die zich zo weinig mogelijk beweegt, om zo veel mogelijk de pijn te vermijden. Heel bedachtzaam allemaal. Wat een mooie berichten tot nu toe, hopelijk gaat het met je moeder ook steeds beter. Wens ze van mij veel sterkte, en jij & André natuurlijk ook. En een knuffel voor Rick en Rianne.
    Liefs,
    Edda Meester

  • 09 Juni 2005 - 09:59

    Janny En Elly:

    Heerlijk deze goede berichten.
    We leven mee!

  • 11 Juni 2005 - 15:23

    Trix Van Dijke:

    Beste Joke, Beste Peter,
    jullie verhaal is mij ter ore gekomen via Adrie. Ik ben diep geroerd door wat jullie voor elkaar over hebben.
    Ik wens jullie een gelukkig, gezond en lang leven toe. Hopelijk doet zich spoedig een gelegenheid voor jullie te bezoeken.
    Hartelijke groet,
    Trix van Dijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 5083

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: