Naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

In tegenstelling tot mijn eerdere berichtje gaan mijn ouders volgende week niet tegelijkertijd naar huis.
Omdat het nu zo goed gaat met mijn moeder, mag zij vandaag (zaterdag) al naar huis. Maar mijn vader zal spoedig volgen. Als maandag zijn bloedonderzoeken goed zijn, mag ook hij naar huis. Dus ergens begin volgende week kan ik hen thuis weer lastig vallen.

  • 11 Juni 2005 - 08:04

    Loef En Christine:

    Wat een ontzettend goed nieuws,ik ben echt geweldig trots op jullie,en zo blij dat alles goed gaat.
    Het lijkt haast wel op een nieuw begin, een nieuw leven.
    Wij wensen jullie allemaal veel geluk en plezier en vooral alle beterschap.
    Liefs en een dikke knuffel van ons.

  • 11 Juni 2005 - 09:18

    Ab Geldof:

    Judith en Andre (en niet te vergeten Rick en Rianne!), van harte gelukgewenst met het resultaat tot nu toe!.
    Voor je moeder een warm welkom thuis. Goed nieuws om morgenochtend te kunnen vertellen. Ook een hartelijke groet aan je vader!!

  • 11 Juni 2005 - 10:13

    Kees En Truus:

    hoera!

  • 11 Juni 2005 - 11:09

    IneCe:

    Harstikke goed dat ze al naar huis mag. Hang de vlag maar uit. En Peter maandag dan maar.
    groetjes IneCe

  • 11 Juni 2005 - 13:19

    Anneke De Jong:

    allemaal gefeliciteerd met de goeie afloop. Voor beiden een snel herstel gewenst en een lang leven voor Jo's nier.
    Groetjes van Jo en An.

  • 11 Juni 2005 - 14:55

    Br. J.H. Schipper A'dam:

    Lieve Br en Zr de Jong,

    Kreeg van onze dochter Anja Reijman Hinze deze site via email. Prachtig om
    alle mooie berichten zo te kunnen lezen en weer geheel op de hoogte te zijn van het totale verloop van deze dubbele ingreep. Prachtig dat nu de stap(pen) zijn gezet naar een vooral gezond leven met veel vitaliteit!
    Graag tot horens en vooral weerzien t.z.t.
    Met een liefste groet van uw Br. en Zr Schipper.

  • 11 Juni 2005 - 15:12

    Ria En Ton:

    Halleluja loof de Heer!
    Nou die vermaledijde thuiszorg nog klein krijgen!
    Veel liefs.

  • 11 Juni 2005 - 15:15

    Jopie Westerhof:

    wat fantastisch!!!
    gefeliciteerd en feliciteer je ouders ook van mij; ik vind het grandioos!!!
    liefste groeten voor jullie allen

  • 12 Juni 2005 - 09:50

    Wilma En André:

    hoi Judith,
    ongelooflijk, wat snel!!!
    Zou fantastisch zijn als je vader ook morgen of overmorgen naar huis mag.
    groetjes, Wilma en André.

  • 12 Juni 2005 - 11:31

    Trudi En Rob:

    van harte gelukgewenst. wat ontzettend snel, het is bijna niet te geloven.hartelijke groeten en veel liefs van ons.

  • 12 Juni 2005 - 12:59

    Marijke:

    gefeliciteerd Joke, wat fijn dat je zo vlug opknapt! heerlijk naar huis, en ik hoop dat Peter snel volgt.Is het niet te laat voor Peter dat ik hem om 1900 maandag bezoek, na de onderzoekingen? maandag ben ik in amsterdam, mobiel elkaar bellenJudith? liefs Marijke

  • 12 Juni 2005 - 14:22

    Wim En Ineke:

    Wat een fantastisch bericht. Joke doe het rustig aan want jouw kennende ik hoop dat Peter ook weer snel thuis zal zijn. Nog even afwachten maar.Ik stuur wel even een kaartje naar jullie huisadres. Groet Wim en Ineke

  • 12 Juni 2005 - 17:50

    Reyer & Olda Vd Burg:

    Dat klinkt heel mooi.
    Onze wensen voor een struc-turele vooruitgang !
    Alle goeds gewenst vanuit Zuidlaren. R en O.

  • 12 Juni 2005 - 18:02

    Pim En Martha:

    hartstikke goed dat het zo voorspoedig gaat. h
    Hadden jullie een tidje geleden alleen maar van kunen dromen
    Wij ook trouwens.

    groetjes en sterkte verder we lezen wel

  • 13 Juni 2005 - 08:44

    Edda Meester:

    Hopelijk blijven deze mooie berichten zich voortzetten! Veel liefs voor jou (en je grote en kleine huisgenoten), en vooral ook voor je ouders.

  • 13 Juni 2005 - 12:23

    IneCe:

    Judith,
    is er je moeder al thuis? En hoe gaat het?
    Is er al thuishulp geregeld?
    Hoe is het bij jullie thuis?
    We zijn benieuwd
    groetjes IneCe

  • 13 Juni 2005 - 17:56

    Rinske De Boer:

    wat heerlijk dan gaat de vlag uit!!!

  • 13 Juni 2005 - 20:43

    Ria En Ton:

    En wanneer mag Peter nou?

  • 14 Juni 2005 - 14:01

    Peter De Jong:

    Vandaag werd ik door Wim Vleeming opghaald in het AMC en om 14.00 uur was ik weer thuis. Ik voel me prima en heb al even een minuut of 10 buiten gewandeld. Joke rust 's middags nog en is met haar herstel nog wat minder ver, maar de operatie was voor haar ook ingrijpender. We kregen een prachtig boeket van het zangkoor Zaandijk in een kleurrijke vaas. Schitterend! Ik heb inmiddels mijn post doorgeworsteld en ga zo mijn nieuwe medicijnen ordenen. Ik moet wel opschieten, want het WK voetbal tot 20 begint zo meteen weer...
    Alle belangstelling en liefde heeft ons heel veel goed gedaan. Soms ook uit onverwachte hoek. Allen hartelijk bedankt voor de hartverwarmende blijken van meeleven!

  • 14 Juni 2005 - 17:45

    Ria En Ton:

    Wat geweldig Peet om vanaf deze site een bericht van jou te lezen. En zo'n goed bericht! Al gewandeld! Ongelooflijk!
    We hopen op veel jaren gezondheid met Jo's nier en ook dat het Jo snel beter zal gaan. Dag broer!
    Liefs aan allemaal.

  • 14 Juni 2005 - 17:54

    Gre En Dea Schooneveld:

    Lieve Peter en Joke,
    Geweldig om al een berichtje van jezelf te lezen. Van harte gefeliciteerd met de goede afloop. We zijn heel blij te lezen dat het zo goed gaat.
    Het mooie weer komt eraan, dus ga er samen heerlijk van genieten.
    Veel liefs aan allen(groot en klein)

  • 14 Juni 2005 - 21:06

    Harry En Rolanda:

    Bedankt voor het bedanken en veel voorspoed voor jullie herstel. Lieve groeten van ons beidjes.

  • 15 Juni 2005 - 08:10

    Henny Kers:

    Geweldig te vernemen dat jullie beiden weer thuis zijn en dat alles prima verloopt.
    Heel veel sterkte met het verdere genezingsproces en we hopen dat jullie van een prachtige zomer mogen genieten in volle gezondheid en zonder beperkingen.
    Ik wil tevens van de gelegenheid gebruik maken om namens alle collega's binnen het Yamaha-team in Vianen jullie alle voorspoed toe te wensen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 5077

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: