6 juni, dan is het eindelijk zo ver - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu 6 juni, dan is het eindelijk zo ver - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu

6 juni, dan is het eindelijk zo ver

Door: Judith

22 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Ik dacht dat het handig was een website te maken als mijn ouders in het ziekenhuis liggen. Dat scheelt (hopelijk) een hele boel telefoontjes en voorziet iedereen van de nodige informatie. De naam van de site is misschien een beetje vreemd, maar ik wist geen andere site die zo makkelijk te beheren is. Vandaar.

Nu de informatie waar iedereen op zit te wachten:
- vrijdag 3 juni moeten mijn ouders naar het ziekenhuis voor de laatste onderzoeken. 's Middags mogen zij naar huis.
- zondag 5 juni moeten zij zich weer melden in het AMC en worden zij voorbereid voor de operatie.
- maandag 6 juni wordt mijn moeder om 7.00 uur op gehaald voor de operatie. Die duurt in totaal ongeveer 4 1/2 uur. De chirurg gaat dan rustig lunchen. Mama's nier ligt dan in het ijs.
Mijn vader wordt opgehaald om ± 11.00 uur voor de narcose en krijgt, na de lunch van de chirurg, de nier van mijn moeder. Zijn operatie duurt een stuk korter. Naar verwachting ligt hij om 15.00 uur op de verkoeverkamer.

Als alles goed gaat mag mijn moeder na 5 dagen weer naar huis. Mijn vader moet wat langer blijven, ongeveer een dag of 10.

Zodra er meer informatie is omtrent hun ziekenhuisopname zal ik de site weer bijwerken.

Groetjes,.
Judith

• 23 Mei 2005 - 06:30

Peter De Jong:

Het lijkt me een prima stuk informatie, Judith.
    Bedankt!

• 23 Mei 2005 - 07:02

Frieda:

Judith,
    wat handig! zo kunnen we allemaal op de hoogte blijven, waar we ook zijn

• 23 Mei 2005 - 07:31

G. Van De Steeg:

Wij leven met u mee,
    heel veel kracht en sterkte.

• 23 Mei 2005 - 07:34

IneCe:

Nu kunnen wij in Maleisie op de hoogte blijven!

• 23 Mei 2005 - 09:40

Anouk:

Heel veel succes peter en ook voor je vrouw, dat het allemaal goed mag verlopen. Daar vertrouwen we op.

Groetjes anouk

• 23 Mei 2005 - 11:58

Marjo:

Sterkte, Judith, en André.
    En natuurlijk vooral voor je ouders, al kennen we elkaar niet.
    Marjo

• 23 Mei 2005 - 19:21

Bart Van Knijff:

Ook van ons een hartelijke groet en paar dikke knuffels. Op de goede aan- en afloop.
    Bart & Inge

• 23 Mei 2005 - 19:38

Ab Geldof:

Ik voel me met jullie allemaal erg verbonden en vertrouw dat die verbondenheid de nodige kracht en rust zal geven. Liefste groet

• 23 Mei 2005 - 20:54

Ron En Mieke Nadort:

Ha Judith,
    Dank je voor de informatie. We kijken graag uit naar een nieuwe gezonde periode voor je vader en moeder.

• 23 Mei 2005 - 20:57

Ria Zifkamp:

En een groot compliment voor Judith! Wat een mooie site heeft ze gemaakt! Bedankt Judith,fijn dat we op zo'n leuke manier op de hoogte kunnen blijven van het wel en wee van je pa en ma.
    Groeten van je tante en ome uit Haarlem. Ton en
    Ria.

• 24 Mei 2005 - 12:29

MJK Automatisering Plus:

Namens ons allen heel veel succes en sterkte toegewenst.

• 24 Mei 2005 - 16:21

Anneke De Jong:

beste judith,
    ten eerste allebei van harte gefeliciteerd met geboorte Rianne. Geweldig, een dochter. Blij met je initiatief voor deze website. Duimen voor je vader en moeder, voor jou en André en je zus. Hartelijke groeten van Jo en An.

• 25 Mei 2005 - 20:12

André En Wilma:

hoi Judith en André,
    hartstikke mooi van de website, zo kunnen we goed op de hoogte blijven.
    Alles goed met Rianne, en haar grote broer?
    groetjes André en Wilma.

• 26 Mei 2005 - 15:15

Reyer V.d.Burg:

Fantastische communicatie-mogelijkheid. Vast veel dank voor het vele voorwerk
    en sterkte voor de komende periode. Groetjes uit Zuid-laren. Reyer.

• 26 Mei 2005 - 18:25

Wim Vleeming:

Ha Judith,
    Wat een fantastisch idee!

• 27 Mei 2005 - 08:46

Luuk:

Ik hoop maar dat de lunch van de Chirurg goed valt.
    Allen veel succes en sterkte toegewenst!

• 31 Mei 2005 - 14:45

René Witte Braam En Echtgenoot Eric...:

Judith, fantastisch om zo op de hoogte te kunnen blijven! Vooral ook, voor Peter en Joke, veel sterkte en we denken aan jullie allemaal,
    veel lieve groetjes:
    René & Eric uit Leiden

• 02 Juni 2005 - 13:30

Wim En Ineke:

Wat fijn zo'n site dan kunnen wij ook allemaal op de hoogte blijven.
    Joke en Peter heel veel sterkte en wij zullen aan jullie denken.
    Groet Wim Ineke

• 02 Juni 2005 - 17:19

Jan En Riet HaanWij Leven Voortdurend:

Wij leven voortdurendmet
    jullie en hopen op een voorspoedig verloop

• 02 Juni 2005 - 21:26

Leo En Wil:

Wat fantastisch gedaan, Judith!
    Peter en Joke, heel veel sterkte. Het is een spannende tijd. We denken veel aan jullie

• 03 Juni 2005 - 20:07

Marcel En Cyrilla:

Heel veel sterkte Peter en Joke. We denken aan jullie.

• 04 Juni 2005 - 12:03

G. Van De Steeg:

In het verleden vaak gehoorde uitspraak "komt wel goed..., daarop bouw ik in vertrouwen en een steuntje in de rug" (voor insiders)zijn nog steeds actueel.
    Wij denken dan ook extra aan u. Graag volgen wij de berichten.
    Judith de site is mooi.

• 05 Juni 2005 - 04:39

IneCe:

wens Peter en Joke maar sterkte vanuit Maleisie.
    We kijken hier zodra we weer bij een internet aansluiting kunnen, dat is soms een probleempje.
    gr IneCe

• 05 Juni 2005 - 08:57

Ed Van Eunen:

Beste Joke en Peter,

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en ik hoop dat het resultaat dat brengt wat jullie er zelf van verwachten! En wordt maar snel weer de oude.

Hartelijke groet, Ed van Eunen

• 05 Juni 2005 - 09:47

Jan En Andrea:

Mooie manier om mee te kunnen leven met het wel en wee. We zullen er dankbaar gebruik van maken.
    Onze liefste groeten!

• 05 Juni 2005 - 13:16

Reyer En Olda:

Heel veel sterkte, jullie allebei, Joke en Peter, maar ook de enfanterie die voor de communicatie zorgt!