Algemene info - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu Algemene info - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van amc - WaarBenJij.nu

Algemene info

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen heb ik mijn ouders naar het ziekenhuis gebracht. Morgenvroeg gaat mijn moeder onder het mes. Daarna mijn vader.

Voorlopig willen zij geen bezoek. Het is een zware ingreep en zullen best even de tijd nodig hebben om op adem te komen. Wanneer zij wel bezoek willen ontvangen zal ik dat zeker laten weten.

Kaarten krijgen vinden zij echter wel erg leuk. Hierbij de adresgegevens.

Voor mijn moeder:
AMC
Afdeling G5 noord, kamer 219
Meibergdreef 9
1105 AZ Amsterdam
Telefoon (020) 795 9577

Voor mijn vader:
AMC
Afdeling F5 noord, kamer 214
Meibergdreef 9
1105 AZ Amsterdam

Het is heel spannend allemaal. Maar morgen weten we meer!!!

  • 06 Juni 2005 - 05:21

    Christine En Loef:

    Wij wensen Peter en je moeder heel veel sterkte wensen en heel veel succes met deze ingrijpende operaties.

    Veel liefs van ons

  • 06 Juni 2005 - 07:44

    Marijke:

    In gedachten bij je Joke en Peter. veel liefs en sterkte Judith en Esther

  • 06 Juni 2005 - 07:46

    Laura En Marco En Tante Ali:

    Lieve Judith,

    We denken aan je ouders maar ook aan jullie. We hopen dat alles goed gaat en dat de spanning van wachten jullie niet teveel wordt. Als we iets kunnen doen laat het ons weten en we doen wat we kunnen.

    Sterkte en hopelijk horen we snel goed nieuws.

  • 06 Juni 2005 - 11:28

    Bart En Inge Van Knijff:

    We leven mee en hopen op een voorspeodig verloop.

  • 06 Juni 2005 - 11:36

    André Clavis:

    Peter, Joke en kids, kleinkids de Jong. Ik wens jullie het allerbeste! Ga ervoor en het komt dan vast goed.

  • 06 Juni 2005 - 12:34

    IneCe:

    Groeten van ons beide voor de fam in het AMC en thuis in Koog.

  • 06 Juni 2005 - 12:59

    Jan En Riet Haan:

    Fantastisch om langs deze weg op de hoogte te worden gesteld. Wij leven met jullie allemaal van harte mee.

  • 06 Juni 2005 - 18:03

    Aafke En Leendert:

    we denken erg aan jullie en hopen dat alles goed gaat.
    tot gauw

  • 06 Juni 2005 - 18:40

    Marijke:

    Lieve Judith en Esther
    Hoe is het met je vader en moeder??? ik hoop maar dat ik vanavond wat hoor.
    veel liefs

  • 07 Juni 2005 - 14:33

    Aafke:

    Fijn dat de operaties achter de rug zijn. Hoop dat iedereen snel herstelt van deze spannende en ingrijpende periode. We zullen Peter en Joke een kaartje sturen en jou, Judith, wensen we ook veel sterkte met alle zorgen. Hartelijke groet, voor je ouders, voor jezelf, je gezin en je zus.
    Aafke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5086

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: